اردیبهشت 8, 1403

تصاویری که شباهت جالب ستاره های هالیوودی به فرزندان شان را نشان می دهد

پدر و مادرها بیشتر، تصاویر کودکی خود رو با کودکی فرزندان شون مقایسه می کنن. اونا این روزا حتی این تصاویر رو در شبکه های اجتماعی منتشر می کنن تا نظر بقیه رو درباره اندازه شباهت خودشون به کودکان شون سوال کنن. سلبریتیا هم از این قانون مستثنی نیستن و اثر جادویی ژنا اونا رو هم غافلگیر می کنه.
در ادامه به تصاویر جالبی می پردازیم که شباهت ستاره های هالیوودی رو در همون سن و سال فرزندان شون نشون میده. بعضی از اونا مانند سیبی هستن که از وسط به دو نیم شده!

۱- میلا یوویچ و دخترش اور گابو اندرسون

میلا یوویچ، مدل و بازیگر روس که بیشتر به خاطر بازی در فیلمای «پیام آور: داستان ژاندارک» ( The Messenger: The Story of Joan of Arc) و «رزیدنت ایول» (Resident Evil) معروفه، و همسرش که یه کارگردان بریتانیاییه، ۲ دختر دارن. دختر کوچیک تر اونا، دشیل ایدن، ۴ ساله س و دختر دیگرشون، اور گابو، ۱۲ سال سن داره.
هر چی میگذره اور گابو بیشتر مثل مادرش می شه.

۲- آنجلینا جولی و دخترش شایلو جولی پیت

شایلو اولین بچه بیولوژیک آنجلینا جولی و همسر سابقش، برد پیته. اون حالا حدود ۱۳ سال سن داره و برخلاف موهای کوتاه و استایل پسرانه اش، بسیاری فکر می کنن اون شباهت زیادی به مادرش داره.
پیت و جولی، قبل از جدایی شون، چند کودک دیگه هم به فرزندی قبول کردن: مدوکس شیون (۱۸ ساله)، زهارا (۱۴ ساله) و پکس (۱۶ ساله). این زوج، ۲ بچه بیولوژیک دیگه هم به اسمای ناکس لئون و ویوین دارن که دوقلو هستد و ۱۱ سال سن دارن.

۳- بیانسه و دخترش بلو آیوی کارتر

بلو آیوی، بزرگ ترین دختر بیانسه و جی زی، خوانندگان معروف، کودک بسیار مشهوریه. پدر و مادر بلو آیوی بیشتر وقتا دخترشون رو با خودشون به کنسرتای خود و دیگه مراسما می برن. بلو آیوی ۷ سال سن داره و یه داداش و آبجی دو قلو هم داره که به زودی ۲ ساله می شن.

۴-ویکتوریا بکهام و دخترش هارپر سون بکهام

هارپر سون ۷ ساله، کوچیک ترین دختر دیوید بکهام، بازیکن قبلی فوتبال و ویکتوریا بکهام، دیزاینر مشهوره. از اونجایی که پدر و مادر هارپر هیچوقت تلاشی واسه مخفی نگه داشتن دخترشون از دوربینا نداشتن، این روزا تصاویر اون زیاد در فضای مجازی منتشر می شه.

۵- دیوید بکهام و پسرش کروز بکهام

کروز کوچیک ترین پسر خونواده بکهامه. جالبه بدونین به خاطر دوستی نزدیکی که بین کامل کروز، بازیگر مشهور هالیوودی، با خونواده بکهام هست، دیوید و ویکتوریا بکهام، نام اونو روی کوچیک ترین پسرشون گذاشتن. کروز ۱۴ ساله فعالیتی جدی در مورد موسیقی داره، طوری که وقتی تنها ۱۱ سال داشت، اولین آهنگ خود رو منتشر کرد.

۶- درو بریمور و دخترش اولایو بریمور-کاپلمن

درو بریمور، هنرپیشه مشهور و همسر سابقش، ویل کاپلمن که یه مشاور هنریه، ۲ دختر دارن: اولایو که ۸ ساله س و فرانکی که ۵ سال سن داره.
بریمور خود وقتی که تنها ۱۱ ماه داشت واسه اولین در برابر دوربین تلویزیون حضور پیدا کرد.
با این حال اون در یکی از مصاحبه های گذشته خود گفته که دوست نداره دخترانش بازیگری کنن، دست کم تا وقتی که بچه هستن.

۷- کیم کارداشیان و دخترش نورث وست

نورث ۵ ساله، بزرگ ترین دختر کیم کارداشیان و کانیه وست، رپر مشهوره. نورث بسیار اهل مده و بیشتر در کانون توجه رسانه ها قرار داره.
اون یه داداش و یه آبجی کوچیک تر از خود به اسمای سنت (۳ ساله) و شیکاگو (۱ ساله) داره.

۸- جنیفر لوپز و دخترش امه ماریبل مونیز

جنیفر لوپز و همسر سابقش، مارک آنتونی، خوانندگان مشهور، در سال ۲۰۰۸ صاحب یه دوقلو به نام ماکسیمیلیان دیوید و امه ماریبل شدن. لوپز از دختر و پسرش، در حساب اینستاگرامی خود زیاد عکس میذاره.

۹- جسیکا سیمپسون و دخترش مکسول درو جانسون

مکسول ۷ ساله، بزرگ ترین دختر جسیکا سیمپسون، خواننده مشهور و همسرش، اریک جانسون، بازیکن فوتبال آمریکایی، است. این زوج هم اینکه یه پسر به نام اِیس دارن که ۶ ساله س. سیمسون و جانسون، ماه گذشته هم صاحب دختر دیگری شدن. جسسیکا سیمپسون نه فقط عکسای بچه هاش، بلکه تصاویر دوران بارداری خود رو هم به اشتراک میذاره.

۱۰- جنیفر گارنر و دخترش ویولت افلک

ویولت، بزرگ ترین دختر جنیفر گارنر و همسر سابقش بن افلک، بازیگران مشهور هالیوودی، حالا ۱۴ سال سن داره.
پدر و مادر ویولت تلاش می کنن عکسی از اون در شبکه های اجتماعی منتشر نکنن. اما همون معدود عکسایی که خبرنگاران و پاپارازیا از دختر گارنر و افلک گرفتن، شباهت زیاد ویولت به مادرش رو خوب نشون میده. این زوج، ۲ بچه دیگه هم دارن: سرافینا که ۱۰ ساله س و ساموئل که ۷ سال سن داره.

۱۱- اورلاندو بلوم و پسرش فلین بلوم

اورلاندو بلوم، بازیگر هالیوودی و همسر سابقش، میراندا کر، مدل مشهور، یه پسر ۸ ساله به نام فلین دارن. پدر و مادر فلین همه تلاش شون رو می کنن تا بچه خود رو از چشمون کنجکاو دور نگه دارن. کر هیچوقت عکسی از پسرش در شبکه های اجتماعی منتشر نمی کنه و بلوم هم چهره اونو در تصاویر با گذاشتن استیکر می پوشونه. اما فلین همیشه در کانون توجه پاپارازیا بوده و اونا موفق شدن عکسای خیلی از اون بگیرن.

این مقاله را هم بخوانید :
باورهای اشتباه در مورد دکوراسیون خانه که باید فراموششان کنید