اردیبهشت 8, 1403

کمپرسور هوای بی صدا – بهترین کمپرسور را برای تمرین خود انتخاب کنید

 

 

کمپرسور هوای بی صدا – بهترین کمپرسور را برای تمرین خود انتخاب کنید

مطب‌های دندانپزشکی اغلب مکان‌های شلوغی هستند و همانطور که مطب شما رشد می‌کند، توجه به راحتی بیمار بسیار مهم است. یک کمپرسور هوای دندانپزشکی پر سر و صدا می تواند باعث ناراحتی بیمار شود. کمپرسورهای دنتی شاین کمپرسورهای دنتی شاین می‌توانند گزینه کمپرسور هوای بی‌صدا را در اختیار شما قرار دهند تا به فضایی آرام‌تر و دلپذیرتر تبدیل شود. دانستن مکانیک، تاریخچه و اهمیت پزشکی کمپرسورهای هوای خوب می تواند به شما کمک کند بهترین راه حل را برای مطب دندانپزشکی خود انتخاب کنید. سوالاتی که قبل از خرید هر گونه تجهیزات دندانپزشکی باید در نظر بگیرید

نحوه عملکرد کمپرسورهای هوای دندانی

اگر می‌خواهید تعیین کنید کدام کمپرسور هوای دندانی برای مطب شما مناسب است، دانستن نحوه عملکرد کمپرسور هوای دندانی مفید است. یک کمپرسور هوا هوا را از محیط اطراف می مکد و آن را به یک محفظه ذخیره فشرده می کند. در آنجا، می توان آن را برای استفاده در آینده نگه داشت و در صورت نیاز، از هوای فشرده برای تامین انرژی قطعات ضروری تجهیزات دندانپزشکی استفاده کرد.

کمپرسورهای هوای دندانی همچنین هوای ورودی را فیلتر می کنند و رطوبت و ناخالصی ها را از بین می برند و نقطه شبنم را پایین می آورند. آنها این کار را از طریق یک سیستم فیلتراسیون داخلی یا یک سیستم فیلتراسیون که در کمپرسور هوای دندان تعبیه شده است انجام می دهند. سپس این هوای فیلتر شده در یک اتاقک بهداشتی ذخیره می شود. این یک مرحله حیاتی در این فرآیند است، زیرا هوای مورد استفاده برای تغذیه ابزارهای دندانی باید بهداشتی باشد.

تاریخچه مختصری از کمپرسورهای هوای دندانپزشکی

کمپرسورهای هوای دندانی ریشه‌های مجازی خود را در ریه انسان دارند: ریه‌های انسان اولین دم‌هایی بودند که آتش را برافروختند. با توسعه فرهنگ بشری و اختراع دم‌های پیچیده‌تر. با این حال، هدف همیشه جذب هوا، ذخیره آن و سپس بیرون راندن آن با سرعتی قوی است.

کمپرسورهای هوا در انقلاب صنعتی برای کمک به ماشین آلات کارخانه های برق معرفی شدند. در دهه 1900، کمپرسورهای هوا ساخته شدند تا بتوان از آنها برای اهداف پزشکی استفاده کرد.

امروزه کمپرسورهای دنتی شاین به دندانپزشکان راه حل های با تکنولوژی بالا را برای نیازهای هوای فشرده ارائه می دهند که با دستورالعمل های بهداشتی هیئت دندانپزشکی استرالیا مطابقت دارد.

کمپرسور هوای دندانی کمپرسور هوای بی صدا کمپرسور کتانی
کمپرسور دنتی شاین مناسب برای تمرین شما
یافتن کمپرسور دنتی شاین مناسب برای تمرین شما به عواملی مانند اندازه تمرین و جریان بیمار بستگی دارد. کمپرسورهای مختلف دنتی شاین برای محیط های تمرین منحصر به فرد طراحی شده اند.

این مقاله را هم بخوانید :
تهویه مرغداری در تابستان

تمام کمپرسورهای دنتی شاین بدون روغن هستند. این بدان معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد تعویض مکرر فیلتر و نگهداری از کمپرسور روغن کاری شده ندارید. علاوه بر این، کمپرسورهای بدون روغن به احتمال زیاد هوای تمیز و خشک را بدون عوارض جانبی بد بخار روغن برای یک تجربه دلپذیر برای بیمار تولید می کنند.

دنتی شاین AC100

کمپرسور هوای دندانپزشکی دنتی شاین AC100 یک مدل تک سیلندر کم‌صدا و جمع‌وجور است که برای تمرین‌هایی که به طور منظم یک صندلی را سرویس می‌کنند، مناسب است. علاوه بر این، دنتی شاین AC100Q مدلی از AC100 است که دارای پوششی است که تجربه کمپرسور هوای بی‌صداتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. خشک کن پیچیده در کمپرسور به حداقل رساندن رطوبت در مخازن فشرده سازی کمک می کند و در نتیجه باعث افزایش طول عمر کمپرسور دنتی شاین شما می شود.

Cattani AC200

اگر تمرین شما به دو یا حتی سه صندلی رسیده است، کاتانی AC200 دو سیلندر ممکن است کمپرسور مناسبی برای نیازهای شما باشد. مانند AC100، AC200 عملکرد بی صدا، قابلیت خشک کردن هوای استثنایی و تعمیر و نگهداری کم بدون روغن را ارائه می دهد. با این حال، اگر به یک کمپرسور هوای بی صدا حتی بیشتر علاقه دارید، AC200Q را در نظر بگیرید. هود حذف نویز آن در مقایسه با مدل اصلی هشت دسی بل صدا را کاهش می دهد.

Cattani AC300

این مدل سه سیلندر برای تمرین با سه یا چهار صندلی مناسب است. سیستم ذخیره هوای خشک کارآمد آن منبع مطمئنی از جریان هوای تمیز و بدون روغن می دهد. مانند سه مدل قبلی، نسخه حتی ساکت تری از AC300 وجود دارد. AC300Q به بیماران عصبی که ممکن است توسط تجهیزات پر سر و صدا مرعوب شوند با کمپرسور هوای بی صدا کمک می کند. پنج دسی بل ساکت تر از مدل اصلی است.

صندلی و سیلندر

نسبت بین صندلی ها و سیلندرها زمانی مهم است که در نظر بگیرید کدام کمپرسور دنتی شاین برای تمرین شما مناسب است. خوشبختانه، هر مدل به شما امکان می‌دهد از بین یک مدل آرام و یک مدل حتی کم‌صداتر با کاپوت حذف نویز انتخاب کنید. بسته به محل نگهداری کمپرسور و ضخامت دیواره های مطب، ممکن است متوجه شوید که هود حذف کننده صدا به شدت ناراحتی بیمار را در داخل و اطراف اتاق های درمان شما کاهش می دهد.

https://jo0k.ir/سوالاتی-که-قبل-از-خرید-هر-گونه-تجهیزات-د/