اردیبهشت 8, 1403

شیوه تشخیص جاروبرقی بوش اصل

بوش جزو معتبر ترین برند های لوازم خانگی در دنیا می باشد و رتبه ی اول را از لحاظ کیفیت در این حوزه دارد، به همین دلیل کلاهبرداران و متقلبان تلاش بسیاری در تولید محصولات غیر اصل این کمپانی دارند و تا حدودی هم موفق هستند. جاروبرقی یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی می باشد و وجودش در هر خانه ای الزامی است. در این مقاله از بارانو شاپ سعی داریم تا روش ها تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی بوش را ذکر کنیم.

نکات تشخیص جاروبرقی بوش اصل

خرید جاروبرقی بوش اصل، دارای موتور پر قدرت با صدای کم است. طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند و آسان و کاربردی می باشند. جاروبرقی های اصل برند بوش دارای برنامه ی متنوع برای جاروکشی هستند. این ویژگی های خاص سبب شده تا مصرف کنندگان سراسر جهان، به این برند تمایل بیشتری نسبت به بقیه برند ها پیدا کنند. بوش ارائه دهنده بهترین خدمات پس از فروش است و محصولات تولیدی اش دوام و طول عمر بالایی دارند.

اگر به فروشگاهی رفتید و قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید اما اطمینان ندارید که این محصول اصل است یا نه؟ ما برای شما پیشنهاداتی داریم. ابتدا نام کامل جاروبرقی را در گوگل جست و جو کنید. اطلاعات موجود در مورد جاروبرقی و عکس هایی که از آن در سایت های معتبر قرار داده شده را با جاروبرقی موجود در فروشگاه مقایسه کنید.

 

توجه: برای خرید لوازم خانگی اصل و با کیفیت به فروشگاه اینترنتی بارانو مراجعه کنید.

یک روش آسان و مطمئن تر دیگر هم وجود دارد. از فروشنده بخواهید مدل محصول را برای شما بخواند. سپس وارد سایت اصلی بوش شوید و آن را در سایت جست و جو کنید. به این ترتیب به راحتی می توانید مطمئن شوید که این محصول اصل می باشد و تقلبی نیست.

ویژگی های یک جاروبرقی بوش تقلبی

جاروبرقی های بوش تقلبی اغلب توسط کشور چین تولید می شوند و به دلیل کم بودن وقت و بالا بودن تعداد جاروبرقی های تقلبی، نمی توانند جاروبرقی را از لحاظ شکل ظاهری و سایر مشخصات، مانند نمونه اصلی آن تولید کنند. جاروبرقی های بوش تقلبی معمولا در چسباندن برند مشابه با نمونه اصلی عمل نمی کنند و با یک سرچ ساده به راحتی متوجه تفاوت فاحش آن خواهید شد.

اغلب جاروبرقی های تقلبی فاقد کارتون با مشخصات کامل هستند و حتی در مواردی کارتون هم ندارند. همان طور که ذکر کرده بودیم به علت نبودن فرصت کافی، شرکت های سازنده ی جاروبرقی تقلبی، وقتی برای طراحی کارتون های محصول نمی گذارند و بیشتر اوقات با یک نگاه، متوجه تفاوت و غیر عادی جلوه دادن آن خواهید شد.

جاروبرقی بوش اصل دارای کارتون تمیز و شفاف با مشخصات کامل و دقیق محصول است. در کارتون جاروبرقی های اصل بر خلاف جاروبرقی های تقلبی، لوازم جانبی قرار دارد. محصول دارای آدرس و شماره ی پیگیری مشخصی می باشد. اما در نمونه های تقلبی، اغلب شماره ای برای پیگیری وجود ندارد و یا اشتباه است.

جاروبرقی بوش فیک، در مقایسه با نمونه های اصلی آن بسیار ارزان تر هستند و گاهی همین مورد سبب می شود تا مشتریان به اشتباه تصور کنند که یک فرصت عالی کسب کرده اند و در دام کلاهبرداران و متقلبان گرفتار خواهند شد. جاروبرقی های اصل و اورجینال برند بوش دارای پاکت زباله ی نصب شده بر جاروبرقی هستند اما در نمونه ی تقلبی، این پاکت ها در محل قرارگیری شان به خوبی چفت نمی شوند

این مقاله را هم بخوانید :
مهم ترین نکاتی که قبل از خرید مخلوط کن باید بدانیم

بررسی چند مورد از جاروبرقی های بوش

در ادامه به بررسی چند نمونه از معروف ترین و پر فروش ترین جاروبرقی های تولید شده توسط کمپانی بوش خواهیم پرداخت:

جاروبرقی Pro Next3

از جمله با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین جاروبرقی های بوش می باشد که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. این جاروبرقی بوش دارای موتور پر قدرت ۲۶۰۰ وات است و بسیار کم صدا می باشد. نحوه ی استفاده از آن بسیار راحت و روان است. لوله های جاروبرقی از جنس کنف با کیفیت می باشند و دوام بالایی دارند که باعث می شود در اثر کشیدگی پاره نشوند. کیسه ی زباله ی جاروبرقی پارچه ای و دائمی است و دارای فیلتر هوا می باشد.

جاروبرقی Pro5

رده ی انرژی این جاروبرقی از برند بوش A می باشد و دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی است. این محصول دارای تکنولوژی کواتر پاور و پاور پروتکت می باشد و دارای لوله های تلسکوپی از جنس کنف است‌‌. این جاروبرقی از نشانگر پر بودن مخزن بر خوردار است و فیلتر کیسه ای و بهداشتی آن قابلیت شست و شو دارد.

جاروبرقی BGL8PRO5

کمپرسور این جاروبرقی ۱۸۰۰ وات است و دارای توان مکش ۳۰۰۰ واتی است. همین ویژگی سبب می شود تا قدرت بالایی در مکش گرد و غبار داشته باشد. انرژی الکتریکی این محصول A می باشد. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 کاملا بی صدا نیست و صدایی در حد ۷۴ دسی بل دارد. این محصول دارای ۴ چرخ فلزی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است که به راحتی می توانید آن را بر روی هر سطحی بکشید. جنس لوله جاروبرقی از مواد با کیفیتی می باشد و طول عمر بالایی دارد.

جاروبرقی BSGL32500

گنجایش این جاروبرقی در حدود ۴ لیتر است و صدای کمتری نسبت به هم نوعان خود تولید می کند. دسته ی جاروبرقی قابلیت تنظیم و کوتاه و بلند شدن دارد. کیسه ی بهداشتی قابل شست شو و جادار جاروبرقی از ویژگی های مهم و خاص آن محسوب می شود. برای این جاروبرقی ۴ چرخ با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای قرار داده شده است که باعث می شود به راحتی آن را بر روی هر سطحی به حرکت در آورید.

جاروبرقی BGL35MOV14

این محصول دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است که آن را به پر فروش ترین محصول کمپانی بوش تبدیل کرده است. طراحی کوچک و جمع و جور جاروبرقی، مورد پسند بسیاری از بانوان با سلیقه قرار گرفته است. طول کابل جاروبرقی  15 متر است، به این ترتیب هنگام جاروکشی نیازی به جا به جا کردن و عوض کردن مداوم پریز برق نخواهید داشت. حجم کیسه جادار این محصول ۵ لیتر است و به صورت دائمی بر روی جاروبرقی نصب شده است.