اردیبهشت 8, 1403

قیمت قارچ گانودرما چقدر است؟

قیمت قارچ گانودرما چقدر است؟

در زمان های قدیم خرید گانودرما فقط توسط ثروتمندان امکان پذیر بود، در حالی که امروزه توانایی کشت و مصرف آن برای همه اقشار جامعه امکان پذیر است و روز به روز در حال رشد است. تحقیقات نشان داده است که اثرات ضد توموری، ضد میکروبی و ضد التهابی این قارچ را می توان از طریق تأثیر آن بر ماکروفاژها در از بین بردن عوامل بیماری زا بر بدن اعمال کرد. خرید قارچ گانودرما می تواند تاثیرات مثبتی در پیشگیری از چاقی داشته باشد و کاهش کلسترول، سلامت روده، کاهش فشار خون، دیابت را در پی داشته باشد. همچنین در کنار شیمی درمانی به عنوان مکملی برای مهار سلول های سرطانی مورد مطالعه قرار گرفته و در آزمایشگاه تایید شده است. در ادامه به بررسی قیمت قارچ گانودرما می پردازیم.

انواع مختلف قارچ گانودرما در بازار

تاریخچه طب سنتی حکایت از قدمت بالای گانودرما دارد. این قارچ بیشترین مصرف را در بین مردم آسیای شرقی دارد و به گفته متخصصان طب سنتی مصرف این قارچ در بیماری های مختلف می تواند منجر به تسکین یا حداقل پیشگیری از پیشرفت بیماری شود. انواع مختلفی از محصولات مبتنی بر گانودرما در بازار وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قارچ گانودرما سالم
  • پودر قارچ گانودرما
  • قرص گانودرما
  • قهوه گانودرما
  • محصولات آرایشی گانودرما
  • چای گانودرما

خرید قارچ گانودرما یا به عبارتی دیگر قارچ جاودانگی، بسیار پرطرفدار بوده و مدتهاست که در چین و بسیاری از کشورهای آسیایی برای مصارف دارویی استفاده می شود. گانودرما لوسیدوم شاخه ای از قارچ های کلاهکی است. این قارچ نام های مختلفی از جمله ریشی، مانتاک و لینگزی دارد. قارچ یکی از ارزشمندترین داروهای باستانی است که در 2000 سال گذشته وجود داشته است و منجر به صنعت 2.5 میلیارد دلاری در ایالات متحده شده است.

قیمت قارچ گانودرما

قیمت قارچ گانودرما به ویژگی هایی مانند کیفیت، کشور سازنده، شرایط رشد و گونه بستگی دارد. خرید گانودرمای خالص به طور متوسط ​​بین 20 تا 100 دلار هزینه دارد. داروهای گیاهی مانند قرص گانودرما، که البته باید دارای دوز کنترل شده باشد، بسته به تعداد قرص در هر بسته و کیفیت سازنده، قیمتی بین 22 تا 130 دلار دارند. ترکیب گانودرما با قهوه، چای، جنسینگ یا سایر نوشیدنی‌ها می‌تواند یک نوشیدنی خوشمزه، دلچسب و البته مغذی ارائه دهد. خرید گانودرما در این مورد از 19 تا 39 دلار متغیر است، بسته به اینکه با چه مواد مغذی ترکیب شود.

همانطور که گفته شد گانودرما در لوازم آرایشی نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال خمیردندان های حاوی گانودرما حدود 10 تا 20 دلار قیمت دارند. روغن های ماساژ گانودرما و شامپوهای بدن حدود 20 دلار به فروش می رسند. اما کرم های زیبایی و مرطوب کننده های حاوی این ماده مغذی گران تر هستند و ممکن است تا 80 دلار قیمت داشته باشند.

با  قارچ گانودرما ذهن و اعصاب را آرام کنید

دانشجویان عزیز حتی معلمان و اساتید، برای رفع استرس و اضطراب یا برای هرکسی که شغلش استرس زا است، یک پیشنهاد داریم و آن این است که گانودرما را به طور مرتب بخرند و همیشه یک یا دو سال این کار را انجام دهند و به صورت خام یا پخته و حتی پودر خشک یا عصاره آن را مصرف کنید. قطعاً می گوییم که دیگر دچار استرس نمی شوند و البته برای حفظ سلامت قلبشان هم خوب است.

این مقاله را هم بخوانید :
کوله پشتی مدرسه صورتی یو اس پولو US Polo (ساخت ترکیه)

با خرید گانودرما طول عمر را افزایش دهید

خرید قارچ گانودرما برای شما مشتریان عزیز بسیار عالی است. چه مستقیم و چه آنلاین حتما آن را خریداری کنید، چون قارچ گانودرما از نوع قارچ های معجزه آسا و شفا بخشی است که چندین هزار سال است مصرف می شود. این نوع قارچ و خرید آن برای سلامتی و طول عمر انسان بسیار موثر است.

گانودرما و تاثیر آن بر تیروئید

افرادی هستند که از گواتر یا بیماری تیروئید رنج می برند. پزشکان متخصص به این نتیجه مهم رسیدند که خرید و مصرف قارچ گانودرما در پرکاری یا کم کاری تیروئید تاثیر شگفت انگیزی دارد. معمولا افرادی که مبتلا به تیروئید هستند، بیشتر احساس خستگی، بی حالی و کمبود انرژی می کنند. توصیه می شود به طور مرتب قارچ گانودرما را خریداری و استفاده کنید، زیرا این کار به افزایش انرژی بدن شما کمک می کند. این نوع قارچ قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و به تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با بسیاری از بیماری ها کمک می کند. از این به بعد به فکر خرید گانودرما و بهره مندی از آن باشید.

مصرف قارچ گانودرما به صورت بهداشتی و آرایشی

گانودرما جزء لوازم آرایشی است که عمدتاً در چین، کره، آمریکا و دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی تولید می شود. بسیاری از آنها برای روشن کردن پوست استفاده می شود. تیروزیناز یک آنزیم کلیدی در تشکیل رنگدانه های پوست است و گانودرما فعالیت مهاری تیروزیناز را نشان داده است.

گانودرما به سبب دارا بودن روی برای تحریک رشد مو در مردان و در بسیاری از محصولات درمان مو استفاده شده است.

مصرف قارچ گانودرما به صورت مکمل های غذایی

بیش از 1000 محصول بهداشتی گانودرما توسط دولت چین تایید شده است.  قارچ گانودرما برای مصرف به عنوان یک غذای کاربردی در زندگی روزمره مانند سوپ، چای، شربت و ماست در این کشور بسیار رایج است. این سوپ ها برای آرامش اعصاب، رفع آسم و تقویت سیستم ایمنی مفید هستند. مردم قارچ گانودرما و نوعی جینسینگ را می خرند و با ترکیب آنها شربت های گیاهی درست می کنند که به تقویت گردش خون و آرامش اعصاب کمک می کند. این گیاه به تنهایی یا در ترکیب با گیاهان دیگر مانند جلبک ژاپنی، شاه توت چینی به عنوان دم کرده برای کند کردن روند پیری و تعدیل سیستم ایمنی در کشورهای شرق آسیا استفاده می شود.

سخن پایانی

می‌توان نتیجه گرفت که این نوع قارچ با فواید و خواص بی شماری که دارد علاوه بر اینکه برای درمان بسیاری از بیماری های خطرناک مفید است، درد افراد مبتلا به برخی از بیماری ها را تسکین می دهد. بنابراین بهتر است مردم دنیا در خرید آن سرعت لازم را به خرج دهند و حتما آن را در لیست خرید خود بگنجانند. البته توجه داشته باشید گانودرما اصلی را خریداری نمایید.