اردیبهشت 8, 1403

همه آنچیزی که در مورد خدمات چاپ و طراحی تبلیغات لازم است بدانید

چاپ تراکت ارزان یک فرصت عالی مناسب برای تبلیغات هر سازمان می باشد. چاپ و طراحی و سپس توزیع تراکت نیازمند یک بودجه محدودی به نسبت سایر روش های بازاریابی می باشد و نتایج قابل قبولی هم نسبت به سایر روش های بازاریابی خواهد داشت کافی است شما مکان مناسب برای امر بازاریابی خودتان را مشخص بکنید.
رنگ دسته و داخل این لیوان رنگی می باشد و سایر قسمت های تنه ی لیوان سفید می باشد که حدودا بجز یک سانت از اطراف دسته لیوان قابل چاپ می باشد.
موارد زیاد دیگری هم وجود دارد که شما می توانید برای معرفی و برندیگ خود در زمان برگزاری نمایشگاه استفاده بکنید مثل چاپ بروشور ، چاپ تیشرت ، چاپ بادکنک و بسیار موارد دیگر که شما می توانید از این ابزارهای بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار خود بسته به بودجه و اهمیت آن نمایشگاه هزینه بکنید.

لیبل شیشه ای گرد ( دایره ای )

ما در این مقاله بهترین هدیه در روز تولد سعی میکنیم بعضی از مواردی که می توانید از طریق ما تهیه بفرمایید را برای شما بیان بکنید.
نکته سوم: در طراحی لیوان کاغذی دقت بکنید مطالب ضرروی را داخل آن بگنجانید و به دنبال حداقل کردن نوشته و یا مطلب باشید اگر بتوانید فقط از لوگو استفاده بکنید شاید بهترین نوع طراحی باشد. ولی اگر سایت شما ، آدرس ایسنتاگرام و یا آدرس سازمان شما و یا شعار سازمانی شما اهمیت دارد می توانید یکی از این موارد رو زیر لوگوی بگنجانید.
چاپ تیشرت یکی از اصلی ترین مواردی می باشد که هر شخصی می تواند با هزینه معقول یک تیشرت و یا یک لباسی را برای مخاطب خود تهیه بکند. ما در چاپ نفیس تیشرت هایی را در سایز و اندازه و رنگ های مختلف داریم که براساس سلیقه مخاطب خود به راحتی می توانید یکی از این تیشرت ها را تهیه و سفارش بدهید. ما تیشرت ها را در رنگ های مختلف از سفید ، مشکی ، زرد ، قرمز و طوسی به راحتی هر رنگی را که دوست داشته باشید را انتخاب بکنید.
در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد طرح بطور کامل برروی لیوان فیکس شد دمای اتوی خودتون را به بالاترین حالتش تنظیم بکنید. سپس به آرامی برروی تمام قسمت های طرح را بکشید و این کار رو به مدت ۱۰ دقیقه ادامه بدید دقت داشته باشید برروی تمام قسمت های لیوان کشیده شده باشد.
چاپ فاکتور تحریر در ما روی 7 سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت مات 6×9 دورگرد و طلاکارت لمینت مات :
چاپ لیبل سلفون شیشه ای در ما در ۳ قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد جزء کارت ویزیت های زیبا و خوش دست مجموعه می باشد که مخاطب شما با حس کردن این سری کارت ویزیت حس مطلوب و خوشایندی به آن ها منتقل می شود. کارت ویزیت سلفون مخملی برروی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود که نسبت به سری های لمینت از ضخامت کمتری برخوردار است ولی در هر دو مدل جنس روکش ها یکسان است.
تمامی هزینه سفارشات به شهرستان ها بر عهده خود مشتری به صورت پس کرایه می باشد.
کاغذ تحریر ۸۰ گرم از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کاغذ برای چاپ سربرگ در ما می باشد.
قسمت های موضعی کارت را در یک فایل جداگانه به صورت مشکی تک رنگ ارسال کنید.
سفارشاتی که جهت ثبت آنها نیاز به ارائه مجوز دارد لطفا در هنگام ثبت سفارش مجوز چاپ مربوطه ارائه گردد. تعدادی از آنها عبارت اند از : آرم شرکت های دولتی – انواع برچسب های تمام لاتین – مواد دارویی – مواد شیمیایی – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمایی و رانندگی – برچسب مواد غذایی – تجهیزات پزشکی – مواد آرایشی و بهداشتی و …
تیشرت سفید جودون یقه دار از دیگر سری محصولات پرفروش و پرطرفدار قابل چاپ ما به خصوص برای شرکت ها و برند ها می باشد.
تنها ایرادی که این نوع پرچم ها دارند چاپ یکرو بودن این نوع پرچم هاست که باید حتما بصورت یکرو چاپ بشود.
محاسنی که کاغذ لاستر مات نسبت به سایز کاغذهای عکاسی دارد این است که این نوع کاغذ بیشتر برای عکس ها تیره بشدت کاربرد دارد. به دلیل پایین بودن قیمتی که دارد این نوع کاغذ برای نگهداری عکس های خانوادگی در آلبوم بسیار کاربرد دارد در نتیجه این نوع عکس در خانواده های ایرانی به شدت کاربرد دارد.
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت شیشه ای بودن و برفکی بودن این کارت ویزیت می باشد .
چسب پنبه ای که در بسیاری از فروشگاه های مرتبط با خیاطی موجود می باشد
پاکت A4 تحریر ۸۰ گرم نیز فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A4 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.
امکان نصب عکس های چاپ شده روی کاغذ متالیک برروی شاسی های ۸ ، ۱۶ و ۳۰ میل نیز مقدور می باشد.
اگر شعار و یا آدرس وبسایت و یا آیدی اینستاگرام مطرحی دارید حتما در طراحی خود لحاظ و از آن در طراحی خود استفاده بکنید.
امکان قبلتر دار کردن و فراهم آوردن فضایی برای نوشتن نیز روی این محصول فراهم می باشد.
سایز تراکت B6 در ما ۱۲ در ۱۷ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۸ میل از عرض و حدود ۱٫۲ سانت از ارتفاع کمتر است.
قبل از اینکه به این نکته اشاره کنیم که کجای لیوان بهتر است چاپ شود باید اشاره کنیم که فضایی بین ۲۰ سانت در دورتادور لیوان و ۸ سانت از ارتفاع لیوان ها قابلیت چاپ دارند که شما بزرگواران می توانید متناسب با طرح و سلیقیتان از این فضای موجود برای چاپ روی لیوان استفاده کنید.
سیستم چاپی روی سویشرت هودی ملانژ به دلیل اینکه درصدی از پلی استر را دارد به صورت سابلیمیشن مستقیم و تا سایز A3 قابل انجام می باشد.
کاربن را در زیر کاغذی که بریده اید قرار بدهید و کاغذ و کاربن زیرینش را بر روی لیوان چسب کنید.
این ساده ترین و قشنگ ترین گام برای بادکنک آرایی در جشن تولد می باشد که هم یک زیبایی خاصی دارد و هم کیک شما را زیبا تر می کند.
چاپ روی تیشرت سفید زنانه از سری خانواده تیشرت های اسپان است که شامل ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ درصد نخ پنبه است. کیفیت چاپ روی تیشرت سفید اسپان زنانه بسیار عالی می باشد و کلیه رنگ ها به خورد پارچه می روند و رنگ ها کاملا شارپ و زنده میباشد. تیشرت زنانه قطعا هدیه بسیار عالی و مناسب برای بانوان گرامی میباشد که می تواند با تصویر شخصی خودشان و یا فرد مورد علاقیشان باشد.
یک لیوان کاغذی یک فنجان یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ و اغلب اندود یا کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن کاغذ می‌باشد. ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود. ( برگرفته از سایت ویکی پدیا )
بنابراین سعی کنید بهترین رنگ ها متناسب با طرح پاکت خود را بدست آورید و با بهترین چاپ پاکت نامه ارزان در ارتباط باشید تا پاکت های خود را به زیبایی و در طیف رنگی متنوع به چاپ برسانید.سعی کنید در انتخاب رنگ نهایت دقت را داشته باشید انتخاب رنگ باید متناسب با طیف رنگی و سازمانی شما باشد.
انتخاب سایز پاکت بیشتر باید براساس نیاز شما صورت بگیرد و متناسب با خدماتی که قرار است از آن پاکت بهره بگیرید انتخاب بشود.
چاپ بروشور روی جنس کاغذ تحریر ۸۰ گرم در سه سایز گسترده استاندارد و با تعداد خط تا های دلخواه و در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عدد قابل چاپ است.
چاپ سویشرت هودی مشکی از دیگر سری محصولات سویشرت این مجموعه ی باشد. سویشرت های هودی مشکی ما از بهترین پارچه های موجود در بازار تهیه می شود و به دلیل اینکه روی تیشرت ها و سویشرت های مشکی امکان چاپ مستقیم وجود ندارد روی سویشرت های مشکی چاپ به صورت لیبلی ، کاتری تک رنک و یا مدیا تمام رنگی انجام می شود.
این نوع لیوان های برای چاپ لوگو و تصاویری که ترکیبی از رنگ های تیره را دارند و یا ترکیب آنها با رنگ زمینه خللی در طرح ایجاد نمی کنند مناسب می باشد.
پس شما مشتری گرامی اگر به دنبال محصولی ارزان و با کیفیت برای مصرف شخصی و یا برای تبلیغات برند خود دارید قطعا یکی از پیشنهاد های ما در این مرکز چاپ پدموس باشد. ما در چاپ نفیس در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم و محصول خود را به صورت آنلاین سفارش داده و به صورت فوری درب منزل خود در سراسر کشور دریافت نمایید.
جاپ کارت ویزیت گلاسه یووی UV تنها سری کارت ویزیت این مجموعه است که بافت دار نیست و جنس این کارت ویزیت اگر گلاسه ۳۰۰ گرم می باشد که برای حفاظت از رنگ های آن با روکش یووی پوشش داده میشود که در صورتی که نیاز به نوشتن روی این کارت را داشته باشید می توانید سری فیلتر دار این محصول را سفارش دهید.
چاپ روی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
ما سعی کردیم این مقاله مزایای چاپ پاکت را بطور ساده ولی گویا برای شما بیان کرده باشیم و شما به اهمیت و ضرورت چاپ پاکت رسیده باشید و ما سعی کردیم آشنایی محاسن چاپ پاکت نامه را بطور گام به گام برای شما بیان کرده باشیم و به نتیجه مطلوب در این مورد رسیده باشید. و امیدوار هستیم با مطاله مزایای چاپ پاکت به نتیجه دلخواه برسید.
شما کافی است با داشتن چند مواد اولیه ساده عکس دلخواه خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.این روش چاپ روی سویشرت به آموزش چاپ تیشرت در خانه بسیار شبیه می باشد و شما می توانید با استفاده از آموزش چاپ تیشرت در خانه طبق همون آموزش چاپ سویشرت در خانه انجام بدهید.
در صورتی که نیاز به ریشه برای پرچم لمینت خود دارید مشخص فرمایید که مبلغ 50 هزار تومان بابت ریشه به هر پرچم اضافه میشود.
در بسیاری از نرم افزار های گرافیکی همچون فتوشاپ ، کورل و … و یا با استفاده از یکسری قالب های آماده طراحی موجود در اینترنت می توانید طرح نزدیک به ایده خودتان را انتخاب بکنید و با استفاده از این نرم افزار های قید شده تغییراتی را متناسب با نیازمندی های سازمان خودتان تنظیم بفرمایید.

چاپ لیبل یووی دور صاف

در هنگام بسته بندی کادو خود نهایت دقت را داشته باشید به گونه ای که کادوی خودتان را درون یک جعبه بسیار زیاد و شیک قرار بدهید زیرا کادو و بسته بندی شما هرچه زیبا تر شکیل تر باشد بسیار می تواند در ذهن مخاطب شما حک بشود.
البته این امکان برای آن دسته از شرکت ها و استارت آپ هایی که به دنبال تبلیغات با بازدهی بالا و نسبتا ارزان قیمت هستند نیز فراهم است که با بستن قرارداد و ثبت سفارش زیر لیوانی در تیراژ های بسیار بالا نسبت به ثبت این محصول اقدام کنند و طبیعی است که با افزایش تیراژ سفارش هزینه های چاپ روی زیر لیوانی به صورت ملموسی کاهش می یابد.
چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مربع نیز برروی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که با روکش سلفون مات پوشش داده می شود و قسمت های دلخواه به انتخاب شما برجسته می شود. کارت ویزیت لمینت برجسته مربع مشابه کارت ویزیت لمینت مات مربع و یا کارت ویزیت لمینت براق مربع به صورت دورگرد و با چاپ دورو می باشد.
وقتی نوبت به بازاریابی و تبلغات بصورت آفلاین می رسد می توان به بسیاری موارد همچون چاپ بروشور ، چاپ تراکت ، چاپ کارت ویزیت و چاپ پاکت نامه اشاره کرد. شما از این موارد بصورت روزمره درحال استفاده از این موارد هستید و روزانه دارید از آن استفاده میکنید و به اهمیت داشتن این موارد شاید توجه نکرده باشید.
همه این نکات و مزایای مهمی که در رابطه با چاپ سربرگ فوری برای تجارت شما بیان شد بخشی از مهم ترین نکات مزایای چاپ سربرگ می باشد. علاوه بر همه مزایایی که برای چاپ سربرگ بیان شد مهم ترین آن این است که به راحتی مشتریان شما می تواند با استفاده از سربرگ به شما مرتبط بشوند. شما می توانید از سربرگ همچون یک چاپ کارت ویزیت برای براقراری ارتباط با مشتریان خود کمک بگیرید.
در بخش اول قصد داریم به تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی برای شما شرح و توضیح بدهیم و برخی از این شیوه نامه های تبلیغاتی را بطور کامل برای شما بیان بکنیم.ما در این مقاله سعی کردیم نهایت یک تبلیغات انتخاباتی را برای شما بیان بکنیم و هر نامزدی می تواند براساس نیاز و بودجه خود و شهر مورد نظر اقدام به هر یک از این شیوه های تبلیغاتی بکند.
پاکت نامه ها احساسات و پیام های ویژه یا دعوت نامه های شما را در خود جای می دهد و از این رو همیشه لازم است که منحصر به فرد ، زیبا و جذاب باشند. اولین تصوری که از طرف شما نسبت به مخاطبین خود ایجاد می کنید طرح ها و مطالب مندرج در پاکت شما می باشد و از این رو لازم است که یک طراحی کامل و زیبا از پاکت تجاری خود داشته باشید که مطابق با نیازها و مزایای سازمان های شما باشد.
هر پرچمی را متناسب با نحوه کاربرد آن می توانید در هر محیطی استفاده بکنید. برای مثال در فضاهای باز از پرچم ساحلی و پرچم اهتزاز و در محیط های بسته از پرچم های رومیزی و تشریفات استفاده بکنید. شما می توانید هر جایی که می‌خواهید توجه دیگران را به لوگوی سازمانی خود جلب بکنید پرچم تشریفات سفارش بدهید.
غرق جزئیات بی اهمیت نشوید. داشتن یکسری اطلاعات بی اهمیت و بی ارزش می تواند ارزش آگهی های شما را کاهش دهد. در مورد 2 تا 5 آیتم مهم تصمیم بگیرید که فکر می کنید مخاطبان باید در مورد محصول شما بدانند و براساس آن مورد برای مشتری خود طراحی بکنید. از موارد درج مطالب غیر ضروروی برای مخاطبین خود خودداری بکنید. به دنبال پیدا کردن نقاط قوت در خدمات خود باشید و فقط این نقاط قوت را بولد بکنید.
همه در هنگام مناسبت ها مثل تولد ، سالگر ازدواج ، فارغ التحصیلی و .. . به دنبال یافتن یک کادو بسیار زیبا و ماندگار و قشنگی می گیردیم که بتوانیم توسط آن هدیه شخص مورد نظر خودمان را خوشحال بکنیم به گونه ای که هر وقت آن هدیه رو مشاهده می کند به یاد ما بیافتد.
برای چاپ پرچم های ساحلی ایتدا طرح برروی پارچه خام چاپ می شود و سپس دوخته و ریشه دوزی می شود.
بیشتر چاپگرها از این مقاله ای که قرار است برای شما بیان بکنیم از این مقاله که در خصوص بهترین کاغذ چاپ عکس حمایت می کند. انواع پرینترها تقریبا این قابلیت را دارد که بتواند از این قوانین و از انواع کاغذهای عکاسی پشتیبانی بکند و فقط کافی است تنظیمات هریک از این چاپگرها را متناسب با آن کاغذ تنظیم بکنید.
بسیاری از ابزارهای بازاریابی قیمت بسیار بالایی نسبت به تاثیرگذاری آنها دارد. شما می توانید با چاپ سربرگ ارزان یک روش بازاریابی مدرن و قدرتمند برای بازاریابی سازمان خودتان انجام بدهید. شما حجم زیادی از سربرگ در قیمت پایین می توانید چاپ و مطالب و نامه های اداری خودتان را در قالب آن بنویسید.
معایبی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به شدت نسبت به اثر انگشت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اثر انگشت به راحتی برروی این کاغذ قرار میگیرد و اگر اهل مراقبت نیستید و قصد ندارید از آلبوم هایی که روکش دارند استفاده بکنند این نوع کاغذ رو توصیه نمیکنیم زیرا ماندگاری زیاد بالایی ندارد و تماس دست آسیب پذیر می باشد.
که این صنعت هم طبیعتا در کشور ما هم درحال اجرا در حال اجرا می باشد. ما بیشتر در این مقاله قصد داریم به اهمیت چاپ لیوان کاغذی بپردازیم تا مراحل ساخت و چاپ طرح برروی لیوان کاغذی به هر حال امید می رود در مقالات آینده بطور مفصل تر در خصوص روش ساخت و چاپ لیوان کاغذی مطالبی را به عرض شما برسانیم.
اشخاصی که طرفدار پرو پا قرص یک تیم فوتبال هستند ترجیح میدهند با ماگ مخصوص خودشان نوشیدنی میل کنند
لیبل سلفون مات طلاکوب از جمله لیبل های جذاب و زیبای چاپ نفیس می باشد. روکش این لیبل هم همانطور که از اسم آن مشخص است مشابه لیبل سلفون مات می باشد.
در طراحی سربرگ خود حتما خطوطی که بخصوص ریز هستند یک استوروک بسیار کمی هم که شده به آن اضافه بکنید. زیرا این استورک باعث می شود که نوشته های شما بهتر دیده بشود بخصوص در چاپ افست رعایت این نکته در چاپ شما بسیار بااهمیت می باشد زیرا عدم استوروک در نوشته ها ممکن است در بعضی از موارد باعث چاپ نشدن بعضی از قسمت های نوشته شما بشود.
اندازه و شکل تراکت خودتان را مشخص بکنید. سپس داشتن یک هدف استراتژیک به شما کمک می کند که بتوانید سایر محتوا تراکت خودتان را ترسیم بکنید.
چاپ لیوان کاغذی بخاطر استفاده مکرر افراد از آن در طول شبانه روز یک برندسازی بسیار قوی و اثرگذار می تواند بکنند. در طول روز ساعت ها بسیاری از افراد برای رفع خستگی و استراحت شروع به خوردن چای یا کافئین می کنند که استفاده از یک لیوان کاغذی چاپی بسیار می تواند مفید و اثرگذار باشد.
از آنجایی که سفارشات چاپ افست مجموعه چاپ نفیس در شیت های چاپ می شوند، و هر محصول دارای میانگین رنگی خاص می باشد، به همین جهت رنگ ها بر اساس رنگ فرم چاپی تنظیم می شود، از این رو کارهایی که در شیت های عمومی چاپ می شوند تا ۱۵% نسبت به مانیتور استاندارد ممکن است با تغییر رنگ مواجه شود.
در هنگام طراحی نیازهای خودتان از داشتن یک پاکت را برروی کاغذ ترسیم بکنید و سپس با استفاده از نرم افزار های گرافیکی اقدام به چاپ پاکت بکند.
نکته دوم: باید توجه داشته باشید که اطلاعات تماس خودتان را در کجای سربرگ قرار میدهید. برخی دوست دارند همه اطلاعات خودشان را در یک جا جمع و متمرکز بکنند درحالیه سعی بکنید اطلاعات تماس را واضح و در دید مخاطبین خود قرار بدهید. از فونت خوانا و واضح در طراحی سربرگ خود استفاده بکنید.

این مقاله را هم بخوانید :
صدور انواع بیمه نامه در نمایندگی بیمه سامان
چاپ مقنعه

سویشرت هودی سفید

لیست قیمت تیشرت سفید اسپان