اردیبهشت 8, 1403

بازیگران سریال بی گناه (+دانلود سریال بی گناه) در لوین فیلم

بازیگران سریال بی گناه

دانلود سریال بی گناه در لوین فیلم

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی جدیدترین ساخته این هنرمند می باشد که این روزها بیشتر از همیشه پر کار بوده احمدی که تا قبل از این بیشتر در فیلم و سریال ها خود به ایفای نقش می پرداخت حال با سمت کارگردانی پا به عرصه سینما و نمایش خانگی گذاشته است سریال بی گناه مهران احمدی قرار است از شبکه نمایش خانگی منتشر شود اما مهران احمدی که این روزها فیلم سگ بند را روی پرده سینما دارد یکه تاز اکران نوروزی 1401 می باشد و توانسته پر ببینده ترین فیلم نوروز 1401 باشد.

دانلود سریال بی گناه برعکس تمامی ساخته های مهران احمدی اینبار قرار است که در ژانری متفاوت تر از همیشه یک داستان را روایت کند احمدی بیشتر که سابقه دو کارگردانی در سینما را بر عهده داشته سریال هایش بیشتر در ژانر کمدی بوده اما قرار است با بی گناه به سوی یک ژانر تازه روی بیاورد حال باید دید احمدی در کدام ژانر بیشتر موفق خواهد بود در کمدی یا درام؟اما احمدی سلیقه تماشاگر ایرانی را به خوبی میشناسد و این را در تکنیک های بازیگری او میشود مفهمید حال قرار است این تکنیک را خود کارگردانی کند.

بازیگران سریال بی گناه

محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پور کریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال معرفی می‌شوند. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

مهران احمدی اولین سریال خود را بنام سریال بی گناه برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و آخر فصل تابستان دانلود سریال بی گناه کامل از لوین فیلم آغاز خواهد شد. محسن کیایی در سریال بی گناه ایفاگر نقشی متفاوت است و قبلاً در سریالهای «هم گناه» و «سریال ساخت ایران» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از کیایی خواهیم دید. شبنم مقدمی در سریال بی گناه تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در سریال «شبکه مخفی زنان» و «سریال پدر گواردیولا» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین بی گناه مهران احمدی برود.

آتیلا پسیانی در سریال بی گناه با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با سریال‌های «هم بازی» و «با خانمان» توانست به اوج درخشش برسد. ویشکا آسایش در سریال بی گناه تجربه جدیدی بدست می‌آورد و مدتی قبل در سریال ایرانی «روزی روزگاری مریخ» به اوج شهرت رسید.

خلاصه داستان سریال

در خلاصه داستان این سریال که یک درام اجتماعی است آمده: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…» این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه کننده است.

این مقاله را هم بخوانید :
Is there any real Spotify promotion?

زمان پخش سریال بی گناه

سریال بی گناه به کارگردان مهران احمدی از تاریخ 6 شهریور 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردیده است و هر هفته روزهای یکشنبه ساعت 8 صبح قسمتی جدیدی از این سریال در سایت منتشر خواهد شد.

ارتباط دانلود سریال بی گناه با سریال همگناه

یکی از حواشی که پیش از دانلود سریال بی گناه بهتر است درباره‌ی آن بدانید، ارتباط این سریال با سریال همگناه می‌باشد. اکثر بینندگان و مخاطبین گمان می‌کنند که سریال بی گناه در ادامه‌ی سریال همگناه ساخته شده است. اما با دانلود سریال بی گناه متوجه می‌شوید که تنها نقط اشتراک این سریال با سریال همگناه تعدادی از بازیگران و البته حضور مصطفی کیایی در عوامل سازنده این مجموعه می‌باشد.

بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که مصطفی کیایی در سریال همگناه کارگردانی مجموعه را برعهده داشت و در سریال بی گناه با سمت تهیه کننده حاضر شده است. همچنین پیش از دانلود بی گناه بدانید که بازیگران مشترک این دو مجموعه نیز عبارت اند از: محسن کیایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان و… .

داستان سریال جدید بی گناه

بهمن کاراکتری است که در ادامه سریال باید بخش مهمی از درام داستان را با خودش همراه کند و از این بابت می‌توان به جزئیات بازی او توجه ویژه‌ای کرد؛ از همان سکانس ابتدایی که مراسم تجلیل از استاد در حوزه فرش بود، می‌شد نشانه‌هایی از تفاوت نسل‌ها که مورد نظر فیلمساز و نویسنده است را جستجو کرد؛ جوان‌هایی که در کنار مو سپید کرده‌ها درام داستان را به دوش می‌کشند، در این مسیر حلقه وصل بسیاری از اتفاقات هستند؛

حضور بازیگرانی چون ماهور الوند و باران احمدی در کنار نسل میانی همچون نسرین نصرتی و شبنم مقدمی می‌تواند دغدغه مورد نظر کارگردان درباره دغدغه‌ها و تفاوت‌های میان نسلی را به خوبی به تصویر بکشد؛ از همان پخش قسمت اول سریال بی گناه مشخص است که با یک تولید حرفه‌ای و حساب شده روبرو هستیم؛ داستانی که با فلاش‌بک‌های پی‌درپی در دو مقطع تاریخی روایت می‌شود و وسواس‌های گروه تولید برای انتخاب چهره‌هایی شبیه به جوانی شخصیت‌های اصلی در کنار بهره‌مندی از فضای متفاوت در دهه شصت و دوران حاضر، نشان‌دهنده عزم جدی تیم تولید برای ساخت یک اثر منسجم و خوب در نمایش خانگی است؛

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/