اردیبهشت 8, 1403

تمکن مالی اسپانیا

کشور اسپانیا پنجمین اقتصاد بزرگ در اتحادیه اروپا محسوب می‌شود و در بین اقتصادهای حوزه یورو نیز رتبه ۴ را دارد و به طور کلی رتبه ۱۴ اقتصادی در دنیا را به خود اختصاص داده است.

کشور اسپانیا یک کشور بسیار قدرتمند در زمینه اقتصادی محسوب می‌شود و گردش مالی وسیعی در سطح جهانی را به خود اختصاص داده است. پایه‌های قوی این کشور در زمینه صنعت و تنوعی که دارد سبب شده است که رتبه بالایی در زمینه اقتصادی داشته باشد. به طور کلی این کشور یکی از بزرگترین مقصدهای جذب توریست نیز محسوب می‌شود و مشخص است که یکی از رکن‌های مهم درآمدزایی نیز صنعت گردشگری در کشور اسپانیا خواهد بود.

واحد پول اسپانیا

واحد پول کشور اسپانیا یورو می باشد و نشان اختصاری € شناخته می شود. هر یورو معادل 100 سنت می باشد. واحد پولی تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا یورو می باشد. واحد پولی اسپانیا قبل یورو، پستا بوده که مانند دیگر کشورهای اروپایی از سال 2002 یورو را جایگزین واحد پول خود نموده است.

اسپانیا همچنین پنجمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا بوده و رتبه چهارمین اقتصاد بزرگ در میان اقتصادهای حوزه یورو را بخود اختصاص داده است.
این کشور از پایه های قوی و متنوع صنعتی برخوردار بوده و یکی از بزرگترین مقاصد توریستی جهان محسوب می شود. اسپانیا عضو اتحادیه اروپا، یورو گروپ، سازمان تجارت جهانی (WTO)، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) و برخی دیگر از سازمان های اقتصادی است.

اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا یا خودحمایتی همانطور که از عنوانش مشخص است، به روشی گفته می شود که فرد باید ثابت کند که از نظر مالی در شرایط ایده آلی قرار دارد و این توانایی را دارد که خود و خانواده اش را از لحاظ مالی در کشور مقصد ساپورت کند و با ارائه مدارک و مستندات آن را به دولت اسپانیا اثبات نماید.

در پروسه اخذ اقامت از طریق تمکن مالی اسپانیا ، شخص می تواند تنها با ارائه سندملکی ، گردش حساب بانکی و موجودی حداقل ۳۰ هزار یورو سپرده بانکی به دولت اسپانیا کارت اقامت این کشور زیبا و توریستی را کسب نماید.

مدارک مورد نیاز تمکن مالی و دریافت کارت اقامت اسپانیا

تمامی مدارک باید به زبان اسپانیایی ترجمه رسمی شوند و به تایید سفارت اسپانیا برسند.

این مقاله را هم بخوانید :
بهترین قالب فروشگاهی [معرفی بهترین قالب های رایگان + ایرانی]