دانلود پایان نامه : شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی …

اکتبر 8, 2018 Off By 92
پایان نامه  

  در صورتی که به دنبال پایان نامه یا پورپوزال دانشجویی خاصی می گردید می توانید در باکس زیر کلمه کلیدی خود را وارد نمایید :

 

فصل اول: کلیات تحقیق  
1- 1. مقدمه 2
1- 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 2
1- 3. تشریح و بیان مسئله 3
1- 5. فرضیه ها 4
1-5-1 فرضیه های اصلی 4
1-5-2 فرضیه های فرعی 4
1- 6. اهداف تحقیق 4
1-6-1. هدف اصلی 4
1-6-2. اهداف فرعی 4
1- 7.  متغیر های تحقیق 5
1-7-1. تعاریف صوری متغییر ها 5
1-7-2. تعاریف عملیاتی متغیر ها 6
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق  
2-1. مقدمه 10
 2-2.تاریخچه  بازاریابی کتاب 10
2-3 . بخش سوم: مبانی نظری مرتبط با موضوع تحقیق 11
2-3-1. بازاریابی 11
2-3-5. آمیخته بازاریابی 12
2-3-8.عوامل نوین در آمیخته بازاریابی 12
2-3-9. رفتار مصرف کننده 13
2-3-10. رفتار خرید مصرف کننده 14
2-3-11.گرایش خریدار 15
2-3-12ارتباط بین رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی 17
2-3-13انواع تصمیم گیری های خرید مصرف کننده 19
2-3-14.عوامل تعیین کننده سطح درگیری مصرف کننده 20
2-3-15. تبلیغات در بازار

2-3-11.چاشنی های فروش

21

23

2-3-24. قیمت کتاب 25
2-3-26. روش های بازاریابی کتاب

.1-21-3-2 برگزاری نمایشگاه:

.2-21-3-2ایجاد نوآوری در روش­های توزیع و فروش کتاب                                                  

2-3-21-2-1. کتاب فروشی­ها

2-3-21-2-2.فروش اینترنتی                                                                                                    

2-3-21-4. تبلیغات یا آگهی های تجارتی                                                                                 

2-3-21-5. فهرست­های ناشران                                                                                                

2-3-21-6. معرفی و نقد و بررسی کتاب                                                                                   

2-3-21-6-1. نشریه ها

2-3-21-6-2. برنامه های رادیویی و تلویزیونی                                                                         

2-3-21-6-3. وبلاگ                                                                                                               

2-3-21-6-4. مراکز فرهنگی و کتابخانه های عمومی                                                                 

2-3-21-6-5. وضعیت ظاهری کتاب                                                                                        

2-3-21-7. هدایای تبلیغاتی                                                                                                    

2-3-21-8.برگزاری جشن رونمایی                                                                                          

2-3-21-9. پوستر                                                                                                                    

2-3-21-10. ارسال رایگان کتاب                                                                                             

2-3-21-11. سایت­های ناشران                                                                                                

2-3-21-12. اهدای جوایز مختلف به کتاب­ها                                                                          

2-3-21-13. اقتباس­های ادبی

2-4. بررسی پژوهش های انجام شده مرتبط با موضوع مورد پژوهش

32

32

32

32

32

33

33

33

33

33

34

34

34

34

34

34

35

35

35

35

2-4-1. تحقیقات خارجی 36
2-4-2. تحقیقات داخلی 37
  فصل سوم: روش تحقیق  
3-1. مقدمه 44
3-2. روش تحقیق 44
3-3. جامعه مورد مطالعه 44
3-4. قلمرو تحقیق 44
3-4-1.قلمرو موضوعی 44
3-4-2.قلمرو مکانی 45
3-4-3.قلمرو زمانی 45
3-5.نمونه و روش نمونه گیری 45
3-6 ابزار گردآوری دادها 45
3-7 روش جمع آوری اطلاعات و داده ها 46
3-8. روش تجزیه تحلیل اطلاعات و داده ها 46
.3-9. تکنیک های آزمون داده ها 47
3-9-2آزمون میانگین یک جامعه 47
3-9-2 .آلفای کرونباخ 47
.3-9-3 .آزمون فریدمن 67
3-10. روایی و پایایی پرسشنامه 47
  3-10-1. روایی پرسشنامه 47
3-10-2. پایایی پرسشنامه 48
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها  
4-1. مقدمه 51
4-2.  تحلیل آمار توصیفی 51
4-3. تحلیل آمار استنباطی 58
4-4. یافته های جانبی پژوهش 64
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات  
5-1. مقدمه 73
5-2. نتیجه گیری فرضیات 73
5-2-9. نتایج حاصل از آزمون فریدمن 77
5-2-10. نتیجه گیری کلی 77
5-3. پیشنهادهای کاربردی مرتبط با فرضیات 77
5-4. پیشنهاداتی برای پژوهشهای آینده 79
.5-5محدودیت های تحقیق: 79
      فهرست منابع

پیوست الف : پرسشنامه

پیوست ب : فهرست کتاب فروشی های مشهد

پیوست ج : خروجی های نرم افزار

94
 

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                                                            صفحه

 

   
2-2. پنج معیار گرایش خریدار 17
2-3 . ویژگی های تصمیمات مختلف خرید 20
2-4 . خلاصه پیشینه تحقیق 41
3-1 . پرسشنامه 46
4-1 . توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 51
4-2 . توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات و پاسخ دهندگان 52
4-3 . توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 53
4-4 . جدول فراوانی مربوط به میزان درآمه پاسخ دهندگان 54
4-5 . توزیع فراوانی تعداد فرزندان پاسخ دهندگان 55
4-6. توزیع فراوانی پاسخ دهندگان به هریک از گروه های کتب کودک و نوجوان 56
4-7 . توزیع فراوانی پاسخها به هریک از سوالات پرسشنامه براساس طیف لیکرو 57
4-8. نتایج آزمون کدلمدگروف اسمیرنوف 58
4-9. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه الف) 65
4-10. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه ب) 66
4-11. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه ج) 67
4-12. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه د) 68
4-13. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه ه) 69
4-14. رتبه ها 71
5-1. نتایج فرضیات 73

 

 

فهرست نمودار

عنوان                                                                                                                                                      صفحه

 

4-2 . نمودار توزیع درصه فراوانی مربوط به میزان تحصیلات و پاسخ دهندگان 52
4-3. توزیع درصد فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 53
4-4 . توزیع درصد فراوانی میزان درآمد پاسخ دهندگان 54
4-5 . توزیع درصد فراوانی تعهد فرزندان پاسخ دهندگان 55
4-6 . توزیع درصد فراوانی تمایل پاسخ دهندگان به هریک از گروه های کتب کودک و نوجدان 56
   
   
   
   

 

 

فهرست اشکال  

عنوان                                                                                                                                    صفحه

 

2-2 . مدل رفتار خرید مصرف کننده 15
2-2 . ارتباط بین رفتار خرید مصرف کننده و آمیخته بازاریابی 18
2-3 . استراتژی بازاریابی 29

دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام

دانشکده ادبیات و علوم انسانی

(گروه مدیریت نشر و صنایع چاپ)

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت نشر

 

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان

به منظور تدوین استراتژی های مطلوب بازاریابی

 

تابستان 1392

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی های مطلوب بازاریابی