رابطه بهره برداری از فرصت های فناوری با عملکرد مالی شعب بانک سپه …

۹٫کرلینجر،فرد ،ان ،(۱۳۷۶). ” مبانی پژوهش در علوم رفتاری” ، مترجمان: پاشا شریفی، حسن نجفی زند ، انتشارات آوای نور ، تهران ، جلد اول و دوم.
۱۰٫مهرانی، ساسان، مهرانی ، کاوه. (۱۳۸۲).” بررسی رابطه بین نسبت های سود آوری و بازده سهام”، فصلنامه بررسی های حسابداری و حسابرسی.
۱۱٫نوو،ریموند. (۱۳۸۵)،”مدیریت مالی”. ترجمه علی جهانخانی و و علی پارساییان، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
۱۲٫منصور فر، کریم.(۱۳۸۷)، “روش های پیشرفته آماری”. چاپ دوم: تهران: موسسه انتشارات دانشگاه تهران.
۱۳٫هومن،حیدر علی . (۱۳۸۷)، “استنباط اماری در پژوهش رفتاری” ،تهران ،سمت.
منابع لاتین
۱٫akin,M.&Bloemhof-Ruwaard,j.&wynstra,F.(2009),”The Impact Of Supply Chain-Related Factors on Environmental Performance of Manufacturing Firms in Turkey”, Paper presented at the 18th IPSERA conferance.
۲٫Aldrich, Howard . (1994), “Organizational Boundaries and interorganizational Confilict”.Human Relation/24.
۳٫Anderson,J.C., Gerbing, D.W. (1988), “ Structural equation Modeling in Practice: a review and recommended two-step approach” , psychological Bulletin, vol. 103, no. 3,pp.411-423.
۴٫Armstrong, M. & Baron, A. (2004), “Managing performance : Performance Management in action”, Chartered Institude of personnel and Development.
۵٫Atuahene-Gima, K. (2005), “Resolving the Capability-rigidity paradox in new product innovation” , Journal of Marketing, vol. 69 , no . 4 ,pp, 61-83 .
۶٫Augier, M. & Teece, D.J. (2007), “Dynamic capabilitiies and multinational enterprise: penrosean insights and omissions” , Management international Reveiw, vol. 47,no. 2,pp. 175-192.
۷٫Barely, S.R.(1986), “ Technology as an Ocassion for Structuring: Evidence Form observations of CT Scanners and the social order of Radiology Departments” , Administrative Science Quarterly, vol. 31, pp. 708-808.
۸٫Barney, J.(1991), “Firm resourses and sustained competetive Advantage”, Journal of Management , vol. 17,pp, 99-120.
۹٫Barney, J.B.(2001), “ Gaining and Sustaining Competetive Advantage” , ۲nd ed.,Addison-wesley,Boston, MA.
۱۰٫Barney, J.B. & Arikan, A.M. (2001),”The resource-Based view:origins and impications” ,The blackwell Handbook of Strategic Management,Blackwell, oxford , UK.
۱۱٫Benner, M,j. & Tushman, M.L.(2003), “Exploitation,Exploration, and process Management: The Productivity dilemma Revisited: , Academy of Management review, Vol. 28 ,no . 2,pp. 238-256.
۱۲٫Bettis,R.A &Hitt , M.A.(1995), “The new Competitive landscape”Strategic Management Journal,summer special Issue, vol .16, pp.7-19.
۱۳٫Bharadwaj Anandhi S., Sundar G. Bharadwaj, Benn R. Konsynsky, (1999), “Information Technology Effects on firm performance as measured by Tobin’s Q”, management science, vol. 45, no. 6.
۱۴٫Blundell, R. & Griffith, R. & Van Reenen,J.(1999),” Market Share, Market value And innovation n a panel Of British Manufacturings firms”,Review of Economics Studies, Vol. 66 , no. 3 , pp. 529-554
۱۵٫Capon, N. & Glazer, R.(1987), “Marketing and technology: A Strategic coalighment” ,Journal of Marketing , no. 51, pp. 1-14.
۱۶٫Capron,L. & Hulland, J.S.(1999), “Redeployment of brands,sales forces,and generalmarketing management expertise following horizontal acquisitions: A resource based view”, Journal of Marketing , vol.63, no. 2,pp. 41-54.
۱۷٫Chandy, R & Tellis , G.(1998). “Organizing for Redical Innovation: The overlooked rol of Willingness to Cannibalize” , Journal of Marketing Research, vol. 35 , pp. 474-487.
۱۸٫Chen, CH. & Lien, N. (2012). “Technological opportunism and firm performance” ,Journal of business Research, 1(January).
۱۹٫Christensen , C. (1997), “Innovators’Dilemma”, Boston, MA,Havard, Business School Press.
۲۰٫Cronin ,J.J. & Taylor, S.A.(1992) , “Measuring service quality : a reexamination and extension”,journal of Marketing, Vol. 56, pp. 55-68.
۲۱٫Daft, R. & Lengal, R.(1986), “Organizational Information Requirements, Media Richness and structural design”, Management Sciense , vol. 32, pp. 554-571.
۲۲٫Daft, R.L. & Weick, K.E.(1984), “Toward a model of organizitions as interpretation systems”, Academy of management Review , vol.9 , no. 2, pp. 284-295.
۲۳٫Davis, Blake, (1998), “Determinats of employment externalization” administration Sciences,38.
۲۴٫Deshpande, R.(1983), “Paradigms Lost: on Theory and research Methods in Marketing”,Journal of Marketing ,vol. 47, no. 4, pp, 101-110.
۲۵٫Deshpande, R. & Farley, J.U.(1998),”Measuring Market Orientation:Generalization and synthesis “,Journal of market-focused Management,vol.2, no.3, pp. 213-232.
۲۶٫Deshpande, R. &Farley, J.U. & Webster , F.E. (1993), “corporate Culture , customer Orientation,and Innovativeness in Japanese firms: A Quadrad Analysis” , Journal of Marketing,Vol.57 , no. 1 , pp. 23-37.
۲۷٫Dhebar, A.(1996),”Speeding high-tech producer, meet the balking consumer”,Sloan Management Review , Vol.37,no.2 ,pp. 93-122.
۲۸٫Dowlatshahi shad ,cao Qing (2006),” the Relationships Among Virtual enterprise , Information Technology ,and business performance in sgile Manufacturing: an Industry Perspective” , European Journal of Operational Research, vol. 174, Issue 2.
۲۹٫Eveland, J.D.(1986), “Diffusion , Technology, Transfer and Implementation” , vol.8, no. 2, pp. 303-322.
۳۰٫Fornell,C. & Larcher, D. (1981), “Evaluating Structural equation models with nobservable variables and measurement error”,journal of Marketing Research, vol. 18, no. 3, pp. 39-50.
۳۱٫Gatignon,H. & xeureb, J. (1997). “Strategic Orientation of the firm and new product Performance”,Journal Of Marketing Research , Vol. 34, no.2 , pp. 77-90.
۳۲٫Grant, R.M.(2010), “contemporary strategy analysis: Concepts, Techniques, applications”,(۷th ed), Malden ,MA:Blackwell Publishers Ltd.

مدیر سایت

Next Post

تحقیق ماهوی و تاریخی۹۲- قسمت ۴

س اکتبر 13 , 2020
سعد‌ها و نحس‌ها دانسته‌ای ننگری سعدی تو یا ناشسته‌ای جان جمله علمها این است این که بدانم من کیم در یوم دین.[۱۱] مرغ خویشی، صید خویشی، دام خویش صدر خویشی، فرش خویشی، بام خویش گر تو آدم‌زاده‌ای چون او نشین جمله ذرات را در خود ببین[۱۲] ازاین‌رو چه درست گفته‌اند: […]