دانلود متن کامل: پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری

اکتبر 7, 2018 Off By 92
پایان نامه  

1-12-8. وفاداری مشتری

وفاداری عبارتست از وجود یک نگرش مثبت به یک پدیده (مارک، خدمت، مغازه یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری وجود دارد که توسط اولیور[2] (1999) مطرح شده است:

وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد » یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تاثیرات و « تلاش های بازاریابی بالقوه رقبا، خریداری گردد (لین و وانگ، 2006، 272)

[1]– Sharma and Patterson

[2]– Oliver

 

 

دانلود متن کامل:

  در صورتی که به دنبال پایان نامه یا پورپوزال دانشجویی خاصی می گردید می توانید در باکس زیر کلمه کلیدی خود را وارد نمایید :