۴-۵-۵-۱ نتیجه گیری از فرضیه پنجم ۸۴
۴-۵-۶تجزیه وتحلیل فرضیه ۶ ۸۴
۴-۵-۶-۱ نتیجه گیری از فرضیه ششم ۸۵
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه ۸۸
۵-۲ خلاصه تحقیق ۸۸
۵-۳ نتیجه گیری ۸۹
۵-۴ جمع بندی دیدگاه های مدیران و صاحبان واحدهای صنعتی کوچک ۹۴
۵-۴-۱مشکلات فراروی بکارگیری فناوری اطلاعات در شهرستان دورود ۹۴
۵-۴-۲ مشکلات اساسی بکار گیری فناوری اطلاعات در بخش صنعت با تکیه بر مبحث بازاریابی در استان لرستان ۹۴
۵-۴-۳ پیشنهادات مدیران و صاحبان واحدهای صنعتی کوچک شهرستان دورود در رابطه با فناوری اطلاعات: ۹۶
۵-۵پیشنهاداتی عملی جهت توسعه بهره گیری از فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در بین صنایع کوچک ۹۶
۵-۶پیشنهاد جهت تحقیقات آتی ۹۷
۵-۷ محدودیت های تحقیق ۹۷
منابع و مآخذ ۹۸
فهرست منابع ۹۹
پیوست ۱۰۴
فهرست جداول
جدول ۲-۱ تعریف کمیسیون اتحادیه اروپایی از بنگاه های کوچک و متوسط ۱۳
جدول ۲-۲: انواع سرمایه گذاری تکنولوژی اطلاعات(لوکاس ۱۹۹۳) ۸
جدول۲-۳: محدودیتهای تجارت الکترونیکی (ای. توربن و دیگران، ۱۳۸۶، ۲۱۷ الی ۲۲۷) ۳۲
جدول ۳-۱: توزیع فراوانی و درصد شرکت های شهرک صنعتی شهرستان دورود برحسب نوع فعالیت آنها ۴۶
جدول ۳-۲: آمارهی آلفای کرونباخ جهت ارزیابی پایایی پرسشنامه ها(شرکت ها) ۵۴
جدول ۳-۳: آمارهی آلفای کرونباخ جهت ارزیابی پایایی پرسشنامه ها(کارشناسان خبره) ۵۴
جدول ۴-۱توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب نوع آنها ۵۹
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی و درصد شرکت ها بر حسب استفاده از فناوری اطلاعات ۶۰
جدول ۴-۳ توزیع فراوانی و درصد شرکت ها برحسب استفاده آنها ازاینترنت به منظور خریدمواد اولیه ۶۰
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی و درصد شرکت ها بر حسب داشتن وب سایت ۶۱
جدول ۴-۵ توزیع فراوانی و درصد شرکت ها بر حسب استفاده آنها از اینترنت به منظور فروش محصولات ۶۱
جدول۴-۶ توزیع فراوانی و درصد گزینه های انتخابی مؤلفه رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و فروش محصولات ۶۳
جدول ۴-۷ توزیع فراوانی و درصد گزینه های انتخابی مؤلفه رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و سود صنایع ۶۵
جدول۴-۸ توزیع فراوانی و درصد گزینه های انتخابی مؤلفه رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و رقابت پذیری ۶۷
جدول۴-۹شاخص های گرایش به مرکز وپراکندگی سؤالات رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و فروش محصولات ۶۹
جدول ۴-۱۰شاخص های گرایش به مرکز و پراکندگی رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات وسود صنایع ۷۰
جدول۴-۱۱شاخص های گرایش به مرکزوپراکندگی رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات ورقابت پذیری ۷۱
جدول۴-۱۲ آمار توصیفی رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و فروش محصولات ۷۴
جدول۴-۱۳ آزمون t رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و فروش محصولات ۷۴